Tuesday, July 19, 2011

7.19 Happy Birthday To ME :)

OH YEAH!!
happy birthday to me!
祝我生日快乐!

谢谢大家的生日祝福=)
我很开心咯
谢谢你们的礼物
我很喜欢=]

我等你的礼物等了好久
却只是收到你寄来的生日贺卡
我多么希望你站在我面前
像以前一样
拿着我最爱的熊熊
跟我说句生日快乐
可惜、这只是幻想
何时能成真?

i had wait your present so long
but only recieve the birthday's card
i realy hope u were the boy i love before
stand infront me
take my lovely bear and say "happy birthday to you"
but, this only a fantasy...
when the fantasy can be true?

No comments:

Post a Comment